life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 23 februari 2011 21:09

chacha

mondag: då blev det so på morgonen och det var inte så värst kul för vi hade samma vikarie nu som förut sen efter det så blev det b-språk och det gick väll ganska bra om jag mins rätt men sen efter det så blev det lunch då men sen efter lunchen så blev detmatte och då gick jag till studiegården och jobba där och sen efter det så blev det svenska och det gick bra sen blev det dansen med erika sen åkte jag hem och tvätta av mig all svätt och sånt.

tisdag: dörjade med attt jag hade idrott och det gick bra och jag var posetiv så det gick bra sen blev det svenska  och den blev också bra sen efter svenskan blev det väll matte och det gick faktiskt ganska bra iaf men sen blev det engelska då och det gick inte så bra  för jag var negativ men det gick ändå sen var den dagen slut och efter skolan var det att åka och spela fioloch det gick bra  och sen skulle man åka hem och äta middag och sen skulle man åka på kör och det gick också bra sen blev det att åka hem sen var det den dagen.

onsdag: då började det med att vi hade slöjd och då skulle jag upp till texstil och fortsätta  med mitt jobb och sen efter det så blev det klf och då skulle vi fylla i våra schem som vi ska ha imorgon för då ska vi ha A-dag och då får man göra vad man vill och då gjorde vi det och sen blev det lunch och sen efter det så blev det no men jag skulle vara med en extra lärare ist och sen blev det klf tid igen och då gjorde vi läxor och sen efter det så blev det b-språk och det gick bra  och sen var det slut och nu sitter jag här.        tjarrå

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 18 februari 2011 20:16

KÄRLEK
är du kär? - jaa
vem isåfall? - säger inte
har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? -nee!
är du rädd för kärleken? - Nee. 


BADGIRL/BADBOY
har du rökt? - nee
Snusat? - usch nej !
Rökt vattenpipa? - eeuuh nej ..
har du varit full vid fel tidpunkt? - näpp , 
Däckat? - näpp
tycker du att det är coolt att supa? - näe...
Kysst en främling? - näee
Fått ett sugmärke? - vet ej
Gjort ett sugmärke? -vet ej
Har haft oskyddat sex? - ....
Kysst en tjej? - nepp
Sagt nej till sex? - ....
har du haft sex med mer än 20 Personer - eeh , nääie ?
har du haft sex offentligt? - eeh ? nääee
har du spelat klädpoker? – nejj
Gråtit inför mer än 10 personer? - tror de ?
Smygit ut? - aoop
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - tror inte det
Sovit bredvid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - nej
Lekt med någons känslor? - nääe ?!
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - vetej
Gråtit dig till sömns? - många gånger
Gråtit framför någon du älskar? - nej
Vaknat av att du gråter? - eeh nääee 
Skrikit ord som hora och slampa till någon - yes 
Mått bättre eller sämre av alkohol? - ja venne ?
Slagit någon på skoj? - Aaa
Blivit slagen på skoj? - ja
Badat i havet? - nja kanske
Har haft snöbollskrig? - ja det var nt alls längesen xD
Inte sovit på en hel natt? - jaa
Varit på sjukhuset? - yepp
Sovit i över 12 timmar? - Nääee
Sett en film mer än 10 ggr? - ja !
Velat dö? - ibland..
Fått ett IG? - har inte betyg 
Varit ute en hel natt - nää
Svikit en vän - mhmm .. :/
UTSEENDE
hur lång är du? -  1;58
ögonfärg? - grå blå gröna
hårfärg? - lite röd aktigt
stil? - jag vet inte :o
är du nöjd med ditt utseende? - nja ,
är du mogen?- ibland 


FRITID
du har varit på läger? -  jaaa många gåner
du skriver låtar/dikter? - Haha , ja ibland (aa)
du kör handboll/basket?  - nepp
du kör fotboll/innebandy? -  gjorde  
du är ofta med kompisar? - oftA


DU TYCKER OM ATT
Kramas? Ja-a :D
Kyssas? Om det är med rätt person !
Prata? Jaaoo
Sova? Ibland
Gå upp tidigt? Nej , hatar det !
Lyssna på musik?  lite
Lyssna på musik i headset? lite
Vara på stan? älska .. !
Vara ensam? Ibland 
Att vara kär? Det beror på
Vara i skolan?japp

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 18 februari 2011 19:28

chacha

torsdag:det började med att det var musik men jag gick på kören ist och sen blev det engelska och jag fick typ ha en kvart engelska för jag hade kör ju och sen så blev det so och med samma vikarie som vi hade förut och det var inte pricise kul då men jag gjorde det vi skulle göra iaf och det gick bra och sen efterdet så blev det lunch och det gick bra och sen pricise när jag började så blev det inge prat med min och min mentor och anton.g och hans mentor men jag gick på no då isom det inte blev något och sen efter no så var det ju matte men jag skulle på extra simningoch det gick inte så bra för jag litade inte på mig själv aja sen åkte jag hem och fikade och då ringde erika och frågede hon om jag kunde vara med henne och det kunde jag också och vi  trännade på vår dansen och det gick inge bra för mig men sen gick jag hem och gjorde inte så mycket mer.

fredag: då började dagen med att jag åkte inte till brunflo och när jag kom fram så gick jag till olivia för jag fick gå dit för att jag skyulle få gå med henne ner till isvaken och sen då gick vi dit och då stog jag där en liten stund och sen gick jag upp till skolan igen för jag frös som en isbit och sen när jag kom fram så väntade jag på att vi skulle börja svenskan och det gjorde det till slut och då fick man välja om man ville göra provet då eller  på mondag och jag valde att göra det på mondag och sen efter svenskan så blev det lunch och det gick sådär och sen var det so och då satt jag mäst och var sur på en men jag var sur på mig själv också men sen när det var slut så väntade jag på erika och då hade hon musik och då frågade hon hennes musik lärare om jag fick vara med och det fick jag och vi skulle så på film  men  jag kollade inte så jag hållde på med mobilen ist sen så har jag inte gjort så mycket mera idag.  tjarrå

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 16 februari 2011 21:24

 chacha

måndag: började med att vi hade vikarie fortffarande samma som vi hade förut då såklart och sen efter det så blev det b-språk och de gick bra och sen efter det så blev det väll lunch och då blev de väll att vara med erika då och vi gjorde inte så mycket då sen blev det vällmatte och då var det att gå till studiegånden dåoch det gick jätte bra sen efter det så var det svenskaoch då skulle vi se en film saning eller konsekväns och den var ju sådär för att vi såg den det var för att vi hade läst boken och det gick väll bra men vi han inte se hela sen var det slut på den dagen på skolan men efter så åkte jag och erika till stan igen för vi skulle ju på dans och det gick faktiskt bra denna gång.

tisdag: då blev det gympa på morgonen  och det är inte pricise kul men denna gång skulle jag vara posetiv för min gympa lärare tycker att jag är förmycket negativ och det var jag också sen efter det så blev det svenska och då skulle vi fortsätta se filmen då igen och denna gång så han vi se klart filmen sen efter det så blev det lunch och då var jag också med erika på rasten och vi gjorde typ det vi brukar men det blev lite olika grejer sen efter det så blev det matte och det blev väll sådär och sen efter det så blev det engelska och det gick det gick också bra sen var denskola dagen slut men efter skolan då skulle jag åka och spela fiol  och det gick också bra sen efter middagen så blev det att åka och sjunga  och sen så blev det väll inte att göra så myckwet mera.

onsdag: då började det med att jag skulle ha trä slöjd men jag skulle upp till sy för jag skulle fästa min tovning och det gick bra och sen pricise när vi slutade var jag tvungen att gå till trä för jag skulle skriva i loggboken och det fick jag göra i sista sekunden och sen efter en liten stund så var det dags att ta spruka mot röda hund och lite andra grejer och det gjorde lite ont men det gick och sen efter liten stund så mådde jag illa men dwet gick bra ändåsen blev det klf tid och bara för att några som var och tog sprutan så fick vi ha läx tid då ist för det andra som vi skulle göra och sen efter det så blev det att gå på luch och då var jag med erika och sen efter det så blev det no och då gick jag och hade matte ist och det gick bra  sen hade vi klf igen och då gjorde vi en övning sen blev det b-språk och sen inge mer  hej då

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 12 februari 2011 21:48

                                                  
     chacha

TORSDAG:  det började med att vi hade hmusik och vi forttsatde med vår låt och sen så blev det väll engelska och det gick bra och sen blev det so och vi hade fortfarande vikarie (bläää) sen efter det så blev det lunch och på lunchrastn gjorde jag inte så mycket sen kl 12.05 så började no men innan så skulle jag på typ som ett möte med inger och helena och anton.g för att jag och anton bråkar sen efter det så gick jag till no och då blev det mäst att sitta och lyssna sen när den var slut då skulle jag på simningen då igenmen den gången så var det faktiskt ganska kul faktiskt men jag fick vara överalt på olika ställen och göra massa saker men sen när det var slut så gick jag ner till bussen och var där och väntade och sen då åkte jag hem och fikade sen gjorde jag inte så mycket mera än det 

FREDAG:  då var det då skola igen och det började med att vi hade idrott inne men det var  meningen  att vi skulle ha skider men det var för kalt så vi var tvungen och det var ganska roligt men vi gjorde typ samma saker hela tiden sen efter det då var det engelska då och man kom försent då också =( och sen då efter så blev det svenska (kul kul) sen efter det så blev det lunch och då var man med anna och karro och moa och lollo och vi gjorde lite olika saker då men sen efter det så blev det so inte pricise kul då men det gick

LÖRDAG : har varit med erika och varit ute och åkt skoter och fått pulsa för att komma in när jag kom hem i från erika för dom andra hade låst dörren och åkt till stan så jag fick gå källar dörren för jag hade ingen nyckel så var tvungen sen så har jag inte gjort så mycket mera sen efter det .     tjarrå

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 9 februari 2011 20:22

chacha

tisdag: då vad det andra dagen  i skolan på denna veckan då började de med att vi hade gympa och det gick faktiskt ganska bra och sen blev det då svenska och då var vår svenska lärare till baks igen och det var bra och det gick bra också men sen hade vi lunch och då blev det väll att inte göra så mycket sen efter det så blev det matte och det gick inte så bra men sen blev det engelska och det gick jätte bra och sen var det slut på dagen jag åkte hem och fikade lite snabbt och sen blev det väll att åka in och spela fiol då sen så blev det typ inge mer.

onsdag: det började med att vi hade slöjd och det gick jätte bra och sen hade vi klf den gick väll inte så värst en vi böt platsenr och jag sitter brevid cornelis och sen efter den lektionen hade vi lunch och då gjorde jag inte så mycket men sen blev det no och då hade man då prov och det gick sämst för jag hade inte tränna så mycket och sen var de att skynda sig direkt efter man hade gjort provet så var det kör med skolan och det var kul och sen innan vi började klf tiden så kom jens (vaktmästaren) och tog bort mitt skåpsdör för han skulle laga den och då fick jag he in grejerna i klassrumet då och då skulle ju såklart alla dit in så jag bedde melinda hjälpa mig att bära in mina grejer och sen blev det då klf och då kom jens med min skåpsdör och då satte han fast den och då började jag och min ena mentor bära ut mina grejer och hede in dom i skåpet och sen efter vi hade gjort det då blev det väll att ine göra så mycket mera att göra för lektionen var typ slut så jag slapp att göra mina läxor och sen efter den lektionen då blev det väll b-språk och då var anton g sjuk som tur så man fick något gjort sen har jag inte gjort så mycket mer    tjarrå

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 7 februari 2011 20:34

chacha

idag var det ju skola igen då och vi hade först so och vi hade forttfarande en vikarie (eva) inte pricise kul då men aja sen hade vi b-språk och då blev det bråk mellan mig och anton igen och det blev inte så lyckat då men sen var det lunch och då var jag med erika som vanligt och sen efter det så hade jag matte och då skulle jag gå till studiegården och ha matte där ist sen efter det så blev det svenska då men då hade vikarie där också för att vår svenska lärare var på datautbildning eller något sånt och då hade vi eva igen och det var inte specielt kul det eller men en grej var kul det var när eva skulle gå och kopiera något då satte melinda gång musik på sin telefon och hädde den på något luft grejsemoj och då när eva kom in då fick honhöra musiken och då sa hon att någon skulle stänga av för hon trode att någon lysndade på musik sen fick hon reda på att den låd där uppe och sen när hon kollade bort så gick melinda fram och tog bort det och sen fick hon typ damp på alla för vi hålde på att prata för högt och så sen så var det slut på denna dan på skolan men sen efter skolan så gick jag till jens (vaktmästare) för han skulle laga mitt skåp och å sa han att jag skulle prata med mina mentorer och fråga om jag kunde få har mina grjer inne i klassrumet eller någon annan stans för han var tvungen att ta bort hela skåps dörren sen var det dags att gå ner till bussen för jag och erika skulle ju till stan för att vi hade dansen ju och vi fick synda oss att äta och sen var vi tvungen att gå till dansen och den gick bra och vi han börja på dansen som vi ska uppträda sen men det gick bra sen var det dags att åka hem sen så har jag inte gjort så mycket mer.    tjarrå

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 6 februari 2011 16:38

chacha

lördag: då började de med att jag vaknade och klev upp och gjode i ordning mig sen så åkte vi in till jysk för att köpa grejer ocgh sen blev det väll att åka och handla medans vi var i farten sen blev det väll att åka hem sen så gjorde jag inget mer på den dagen

söndag:då klev jag upp och gjorde i ordning mig sen blev det ut och åka skoter med morfar och min morbrorsen åkte vi hem efter en litten stund och fikade sen blev det ut igen  fast då var det jag och morfar och min lillasyster och mamma som åktesen åkte vi hem och sart så ska vi åta middag vi får se vad det blir!!   hej då

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards