life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under november 2013

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 21 november 2013 19:07

Hej!Förlåt för en väldigt dålig uppdatering men det är så mycket med skolan nu.Jag ska försöka skärpa mig med detta nu! Det måste bli någon ordning på mig. Idag har jag varit på skolan som vanligt och min dag i skolan började med att jag hade matte och det gick väll rätt så hyfsat (stavning). sen hade jag b-språk och det gick bra. Efter b-språket hade jag lunch och jag fick korv och macaroner (stavning) och det var gott. Sen hade jag slöjd och det väll sådär. sen efter slöjden hade jag klf men jag skulle på kör så jag drog på den det gick bra tills mot slutet då jag drog där ifrån. sen slutade jag så jag åkte hem och sen har jag ätit middag och har pluggat lite senare ikv vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske plugga lite mer på svenskan men jag orkar INTTTEE... Men men den måste göras! Föresten igår var jag till skolläkaren med min fot som jag nu har haft ont i minst 2 månader och hon sa att jag ska gå utan krykor och att jag ska gå helt på foten så jag gör det så mycket som jag kan. Men nu ska jag dra vi synes KRAM johanna <3

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards