life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 28 oktober 2011 17:36

HEJSAN!!!!

Nu e jag hemma och har ätit lite gran men min dag började men att vi hade engelska och då hade vi prov och jag var hos monicka och gjorde provet och det gick väll bra och sen hade vi matte och det gick inte så värst bra och sen var det luch och det var inte så jätte gott så jag åt typ inte något men jag fick en frukt och choklad och cokladboll  och sen började jag so:n och då skulle några vissa upp något som jag fattade nadda på och sen ville claes prata med mig och erik och sen skulle vi göra minns du fråger och det gick väll bra och sen hade vi musik och då var vi i datasalen och jag gjorde inte så mycket aja jag ska gå nu  tjarrå

// johanna   

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards